Sunday, December 13, 2009

‘THE RETURN OF ENG HONG~’

现在的我,
百般滋味在心头,
是开心?
是兴奋?
是担心?

我到底是想抽身,
还是不想理会呢?
不肯定~

对!
就是这种感觉,
不肯定。
我不肯定我到底想怎样,
是我多事?
还是我应该这样做?
我不肯定你们想怎样,
我不肯定你们想我扮演什么样的角色?
我不肯定我应不应该这样做,
我每一样东西都不肯定~~~~~

曾几何时,
我说过要放手,
但如今看到他们这样,
我又有点忍不住了.
插手了几样东西,
但同时间,
心里不断想他们到底抱着什么样的心态跟我讲话?
抱着什么心态让我过问这些事物?
是重新认识现在的我?
还是他们还把我当是以前的我?

‘THE RETURN OF ENG HONG~’
他说.

到底我的重新归队,
是怎样的一回事?
我的归队,
真的是好事?
还是坏事?
经过上次的经验,
我很怕我是多余的那个.
甚至,
我有点怕你们了.

我还未找回昔日的安全感。

4 comments:

  1. since u so curious,
    since u dono what to do...

    so, do u dare to call them out,
    then ask them for the answer u want..?

    ReplyDelete
  2. 我当你是老姜,什么都能解决的老姜...
    你能帮我,我感激你...!
    因为我真的做不来,无论是决定,选择还是大大小小的杂碎事物...
    不要觉得自己会很over,因为我不会这样想,他们也不会这样想!
    因为你是我们都敬佩的老爷,最起码我敬佩你..!!

    ReplyDelete
  3. People who success will never care of wat others said, they will just care of the outcome. It's like when u commented on Chess comp, my teacher never think dat i m wrong. Cz from her stand, she noe is for the club good. If i choose to care of ppl feelings but ignore or supressed the club performance. It isnt good at all. Imagine if you are the manager? Or take Tun MAhathir as an example. He kept giving comment but ppl challenged him. In my view, is good that he gave comment, to put on pressure to the current leaders. In this world, there are ppl who can accept comment with open heart and some not. As long as u noe ur decision made is no harm and alright, then move on. Don;t forget ppl who complain may be not because they are better but they are mean! And over self-pride.

    ReplyDelete
  4. 我们真得把你当作一个很好很好的朋友~
    我们都一样~
    没说角色的问题~
    我们不时有难同当的吗?
    所以~别想那么多拉~
    我们都是一样S的吗?
    别怕我们啦~

    对叻~
    谁是女朋友?
    哈哈哈哈哈~

    ReplyDelete